Věrnostní program OK Plus má již 325 tis. členů

15.07.2008 - Česká republika



Austrian AirlinesPočet členů věrnostního programu Českých aerolinií OK Plus vzrostl v 1. pololetí o 14 procent a program má tak v současnosti již 325 tisíc členů. Podle Daniely Hupákové z ČSA měsíčně získává OK Plus okolo 6500 nových členů. Roste i počet držitelů stříbrných, zlatých a nově také platinových karet.

ČSA členům OK Plusu nabízí několik nových benefitů. Od dubna mohou členové získávat míle za parkování na ruzyňském letišti díky spolupráci se společností VINCI Park. Za každých zaplacených 500 korun za parkování je na konto OK Plusu přičteno 200 mil. Držitelé nejprestižnější platinové karty mohou nově využívat speciální telefonní linku pro přednostní vyřizování svých požadavků. Tato telefonní linka je k dispozici 24 hodin denně v sedmi světových jazycích.

Od července mohou cestující ČSA vyzkoušet nový ekonomický salonek v prostorách restaurantu Budweiser Budvar a kavárny Caffé L’attesa na pražském letišti mezi Terminály 1 a 2. Pro členy OK Plusu je zde zdarma připravena káva, čaj nebo nealko nápoj v hodnotě 45 korun. Držitelé zlatých karet obdrží občerstvení i pro jednoho svého hosta, držitelé platinových karet pak pro dva své hosty. Součástí salónku je i bezplatné wi-fi připojení k internetu.

Dalším benefitem zavedeným v posledních měsících je bezplatná služba balení zavazadel do bezpečnostní fólie na letišti v Ruzyni. Tato služba je zdarma nejen pro členy OK plusu, ale pro všechny cestující letící na lince s kódem OK, tedy i pro lety operované code-sharovými partnery ČSA.

Témata