30.11.-0001 00:00
Iran Air zahájil 4. března pravidelné lety z Teheránu do Milána. Nový spoj obsluhuje jednou týdně letoun Airbus A310-300.
30.11.-0001 00:00
Libye je podle všeho připravena na sebe vzít plnou odpovědnost za atentát na let PA103 nad Skotskem. To je ovšem jen jedna z několika podmínek, jež musí tento africký stát splnit, aby OSN oficiálně zrušila sankce, jež byly před několika lety suspendovány. Stejně tak je na stole i otázka odškodnění pozůstalých, přičemž částka, jež je po Libyi žádána, se pohybuje v miliardách dolarů.
30.11.-0001 00:00
Kolumbijské aerolinie Avianca se dostaly v USA do ochrany před věřiteli podle kapitoly 11 zákona o bankrotech. Důvodem jsou dluhy společnosti americkým dodavatelům.
30.11.-0001 00:00
BMI Regional představily novou linku mezi Edinburghem a Jersey. Nová linka bude denně obsluhována stroji Embraer 145.
30.11.-0001 00:00
Ethiopian Airlines získaly povolení k provozování letů Bombaj - Peking v návaznosti na lety z Addis Abeby. Linka bude provozována jednou týdně s letounem B767-300ER.
30.11.-0001 00:00
Letecká společnost Armavia - nový vlajkový dopravce Arménie převzal 29 z 36 linek provozovaných zkrachovalými Armenian Airlines, které zastavily činnost 16. dubna. Další společnost - Armenian International Airways získala práva na provoz linek do Atén, Bejrútu, Kyjeva a Petrohradu.
30.11.-0001 00:00
LOT 30.4. ukončil pronájem letounu B767-300ER u aerolinií Universal Airlines kvůli přetrvávajícím problémům s platbami.
30.11.-0001 00:00
Nejspíše již příští měsíc se představí nové aerolinie Air Italica. Ze základny Pescara budou operovat do Milána (Malpensa a Bergamo), Catanie, Turína a Benátek.
30.11.-0001 00:00
Společnost Cathay Pacific přepravila v dubnu 340 691 cestujících. Ve srovnání s dubnem 2002 tak došlo k poklesu o 65,7 %. V březnu 2003 hongkongský dopravce přepravil 915 741 cestujících.
30.11.-0001 00:00
Kanadská společnost ADC, která společně s Montreal Airport díky svým investicím či sjednaným půjčkám zajistila výstavbu terminál 2B na letišti Budapešť – Ferihegy, zažalovala maďarskou vládu, která ji v prosinci 2001 neočekávaně zbavila práv dané letiště provozovat. Původně měla až do roku 2010 letiště spravovat společnost FUF, ve které má ADC více než 30% podíl, jež získala díky realizaci projektu terminálu 2B. Tato společnost byla ovšem nucena předat správu letiště jiné firmě 100% vlastněné maďarskou vládou, přičemž zmíněné finanční úvěry byly na tuto firmu převedeny také. Jelikož zkrachovala i jednání mezi novou maďarskou vládou vedenou Peterem Medgyessym, požaduje nyní FUF zpět přibližně 90 miliónů dolarů. Celá věc je ostře sledována dalšími byť i potencionálními investory, neboť Ferihegy uvažuje o další expanzi.