30.11.-0001 00:00
Australské levné aerolinie Virgin Blue rozšiřují svou síť – od 30. listopadu budou její stroje létat mezi Melbourne a Canberrou a od 13. prosince mezi Melbourne a Gold Coast.
30.11.-0001 00:00
Od 2. prosince jsou všechny lety TWA značeny jako AA tedy American Airlines, tento den z éteru rovněž zmizel volací znak TWA. Historie jedné z nejstarších leteckých společností se tak pomalu uzavírá.
30.11.-0001 00:00
Bosporus Airlines odkoupily od společnosti Premiair tři letouny Airbus A 300 (ex OY-CNA, OY-CNK a OY-CNL).
30.11.-0001 00:00
Air France si pronajaly u leasingové společnosti ILFC tři Boeingy 777-300ER na dobu šesti let. Jedná se o první letouny Triple Seven řady 300, které bude francouzský dopravce provozovat. První letouny mají být dodány v dubnu a květnu 2004. Již dříve si Air France pronajaly u ILFC pět Boeingů 747-400ER (z toho tři budou dodány jako nákladní).
30.11.-0001 00:00
Sibir Airlines otevřou 6. června zajímavou sezónní linku: Barnaul – Frankfurt. Spoj má být provozován dvakrát týdně letadly Tu-154 a Tu-204.
30.11.-0001 00:00
Blue Panorama Airlines 1. dubna zahají provoz na dálkové lince z Říma do Antananarivo na Madagaskaru. Na nové trase bude létat Boeing 767-300ER.
30.11.-0001 00:00
Iránská společnost Mahan Air zahájila 21. dubna provoz na pravidelné lince z Teheránu do Kábulu. Nový spoj bude provozován dvakrát týdně.
30.11.-0001 00:00
Vedení společnosti Iberia chce v nejbližší době rozhodnout, který typ nahradí osm starších Boeingů 747. Zvažovanými typy jsou Airbus A340-600 a Boeing 777-300ER.
30.11.-0001 00:00
Cameroon Airlines zahájily 18. července provoz na nové cargo lince do Vatry ve Francii. Na trase létá dvakrát týdně nákladní Boeing 757F.
30.11.-0001 00:00
ČSA využily veškerých svých možností a vycházejí na pomoc obyvatelům zaplavených oblastí. Ve spolupráci s Českým červeným křížem připravují zdarma zajistit a dopravit 200 dek, ale také 800 sendvičů z výroby Cateringu ČSA. V jednotlivých pražských krizových centrech už nyní také pracují desítky stevardů a letušek ČSA, kteří jsou speciálně proškoleni pro nouzové situace. „Tým našich palubních průvodčích má za sebou pravidelné výcviky pro krizové situace a pro psychologickou práci s lidmi, stejně tak jako pro poskytování první pomoci a zdravotní péče, takže nyní může podle instrukcí ČČK pomáhat všude tam, kde je potřeba,“ uvedl ředitel vnějších vztahů ČSA Dan Plovajko.