30.11.-0001 00:00
Kanadské WestJet Airlines objednaly další dva Boeingy 737-700. Společnost se řadí k jedné z mála severoamerických aerolinií, která byla v loňském roce zisková.
30.11.-0001 00:00
Finnair byl nucen kvůli sporům mezi Ruskem a EU omezit provoz na svých linkách do Ruska. Finský dopravce byl nucen zredukovat provoz na linkách do Moskvy a St.Petersburgu o dva lety týdně.
30.11.-0001 00:00
Slovenské nízkotarifní aerolinie Sky Europe Airlines zahájily 13. května pravidelné lety z Bratislavy do Prahy. Linka je provozována letounem Embraer EMB-120 v pracovní dny dvakrát denně, o víkendech jednou. Ceny letenek začínají na 990 Kč za jednosměrný let bez letištních poplatků.
30.11.-0001 00:00
Brazilský vlajkový dopravce VARIG létá od 2. července na nové lince mezi San Salvadorem a Madridem. Na nové trase létá dvakrát týdně Boeing 767-200.
30.11.-0001 00:00
Lufthansa plánuje integraci Augsburg Airways. Na druhé straně Eurowings si zachovají své jméno a převezmou jak nově objednané letouny tak 18 strojů Avro RJ85 od Lufthansa CityLine. Naopak ale předají 23 letounů ATR pobočce Contact Air.
30.11.-0001 00:00
V prosinci 2002 má z letiště Cologne/Bonn začít operovat nový nízkonákladový dopravce. Hapag Lloyd Express je v plném vlastnictví tour - operátora TUI. 7 B737-700 bude létat do Berlína, Dráždan, Mnichova, Barcelony, Milána, Paříže a Říma.
30.11.-0001 00:00
Rakouské regionální aerolinie Welcome Air rozšířily svoji síť o linky z Grazu a Innsbrucku do Hanoveru a Rotterdamu, na kterých operují v po-pá letouny Dornier 328-100.
30.11.-0001 00:00
Northwest Airlines budou od 1. května 2003 létat na lince Detroit - Madrid. Sezónní linka bude provozována denně letounem DC-10-30 s odletem s Detroitu ve 21:20 a Madridu ve 14:20. Madrid se tak stává 6 evropskou destinací společnosti po Amsterdamu, Londýnu, Frankurtu, Paříži a Římě.
30.11.-0001 00:00
United Airlines stále nemají vyhráno. Tento týden se mají jejich zástupci setkat se zástupci ATSB a podat novou žádost o státní garanci na soukromé úvěry. Management společnosti ovšem nebyl schopen dosáhnout takových škrtů v platech zaměstnanců, jaké by si představoval. Tyto škrty přitom mají rozhodující význam na to, jestli bude garance poskytnuta a také na její výši. Společnost v současnosti přichází o 7 miliónů dolarů denně a příští měsíc se stanou splatnými pohledávky ve výši jedné miliardy dolarů.
30.11.-0001 00:00
United Airlines dospěly k dohodě s odbory zastupující piloty, která je současně tou nejdůležitější odborovou organizací často následovanou ostatními. Díky škrtům v platech zaměstnanců ušetří United v příštích pěti a půl letech asi 5,8 miliardy dolarů, čímž se kvalifikují pro státní garanci na soukromé úvěry, bez níž by se musely uchýlit pod ochranu před věřiteli ještě tento podzim.