30.11.-0001 00:00
V dubnu 2003 zahájí pravidelné lety nová skotská nízkonákladová aerolinie Flyglobespan, která bude nabízet lety do jižní Evropy (Malaga, nice, Palma de Mallorca a Řím) v cenách od 49 GBP z letišť v Glasgow a Edinburgu letouny Boeing 737-300. Leteckou společnost zakládá turistický koncern Globespan Group.
30.11.-0001 00:00
Turkish Airlines vykázaly za prvních devět měsíců zisk 97,5 mil. USD, vůbec nejvyšší zisk v jejich historii. Tomuto dobrému výsledku společnost vděčí úsporným opatřením včetně ručení neziskových linek.
30.11.-0001 00:00
Na konci března 2003 začne fungovat nová pobočka skandinávských SAS SAS Light, která bude nízkonákladovou dceřinnou společností létající do různých evropských destinací.
30.11.-0001 00:00
Dragonair převzal další letoun A330, jež má být do pravidelného provozu uveden příští měsíc. V příštím roce by měl také ještě od Airbus Industrie převzít dva stroje A321.
30.11.-0001 00:00
Emirates v polovině příštího roku zahájí lety do Lagosu, Moskvy a Šanghaje. Již od 1. ledna pak společnost zavedla druhý denní let na lince Dubai - Manchester. Všechny nové destinace budou obsluhovány letouny A330.
30.11.-0001 00:00
Tři muži se pokusili unést letoun B737-800 na lince společnosti Air Algeria Ksantína (Alžírsko) – Alžír. Po přistání byli všichni tři zatčeni.
30.11.-0001 00:00
Ryanair objednal 100 dalších letounů B737-800. Bylo tak učiněno formou převedením 22 dosavadních opcí na pevné objednávky a přidáním 78 opcí k současným, které budou dále postupně přeměňovány na pevné objednávky. Bližší informace o kontraktu budou sděleny dnes na společné tiskové konferenci Boeingu a Ryanairu v Seattlu.
30.11.-0001 00:00
British Airways nabraly nový kurs. Za rok 2001 společnost poprvé za 15 let od své privatizace vykázala ztrátu přes 200 miliónů liber. Za prvních devět měsíců roku 2002 ale aerolinie vykázaly zisk 335 miliónů liber, a pokud se neuskuteční válka proti Iráku, plánuje společnost dosáhnout celoročního zisku.
30.11.-0001 00:00
South African Airways údajně zvažují objednávku čtyř letadel Airbus A380, které by byly nasazeny na nejvytíženějších linkách do Evropy.
30.11.-0001 00:00
Navzdory pozdržení dodávek dvou strojů A330-200, čtyř A320, dvou CRJ a dovyřazení posledních čtyř letounů B767-300 zvýší Air France celkovou sedadlovou kapacitu pro letní letový řád 2003 o 1,8%.