30.11.-0001 00:00
Stroj společnosti Croatia Airlines zavítal 1. prosince na letiště v Osijeku a stal se tak prvním letounem, který po deseti letech na tomto letišti přistál. Chorvatské aerolinie plánují na příští rok otevření linky Osijek - Záhřeb - Pula.
30.11.-0001 00:00
Nigerijské Kabo Air zakoupily od Virgin Atlantic svůj čtvrtý Boeing 747-200.
30.11.-0001 00:00
Air North z kanadského Yukonu zahájí 3. června s Boeingem 737 pravidelné spojení Whitehorse s Calgary a Edmontonem.
30.11.-0001 00:00
SAA vedou jednání s Nigeria Airways o společném provozování linky Johannesburg – Lagos – New York. Jihoafrické aerolinie tak řeší nízkou vytíženost své linky do USA po 11. září 2001. SAA jednají o možné spolupráci při provozu této linky s dalšími africkými aeroliniemi, například s Air Senegal.
30.11.-0001 00:00
Ryanair pokračuje ve své expanzi. Od 4. dubna létá nově z londýnského letiště Stansted do Bergama (2x denně, B737-200), Eindhovenu (denně, B737-800), Friedrichshafenu (denně, B737-200), Grazu (denně, B737-200), Montpellieru (denně, B737-200), Newquay (denně, B737-200) a Říma (3x denně, B737-200).
30.11.-0001 00:00
Peruánské Aero Continente zahájily jednání s ekvádorskou vládou o převzetí 60,9 % státního podílu ve společnosti Ecuatoriana.
30.11.-0001 00:00
Nové kanadské aerolinie JetsGo získaly třetí letoun MD-83. Společnost je jediným provozovatelem tohoto typu v Kanadě.
30.11.-0001 00:00
Nedávno byl společností SKYTRAX jako nejlepší na světě vyhodnocen VIP salón společnosti Cathay Pacific Airways v Hong Kongu následovaný Emirates v Dubaji a Malaysia Airlines v Kuala Lumpuru. První v Evropě se umístily Virgin Atlantic Airways se svým salónem na letišti Heathrow.
30.11.-0001 00:00
EasyJet čelí hrozbě stávky. Jeho zaměstnanci o ní začali vážně uvažovat poté, co se jim v jednáních běžících již od května nepodařilo vyjednat další zvýšení platu nad rámec slíbeného 1,3% nárůstu. O stávce se mluví hlavně mezi pozemním personálem, ale pravděpodobně by se k ní přidali i stevardi.
30.11.-0001 00:00
Boeing oznámil, že od 11. září minulého roku byl nucen posunout dodávky 500 letounů. To představuje více než jednu celoroční produkci nebo 40% všech objednávek. Tento rok bude bude dodáno 380 letounů a v roce 2003 jen 275. Tři čtvrtiny letounů jsou určeny pro vývoz, zatímco v roce 2001 to bylo jen 60%. Je to následek hlavně tzv. úsporných balíčků amerických dopravců.