30.11.-0001 00:00
Carpatair od letního letového řádu 2003 operuje na linkách Temešvár - Oradea, kde jeho letouny Saab 340 operují šestkrát týdně. Nová je také linka Temešvár - Ancona, na níž stejný letoun létá třikrát týdně.
30.11.-0001 00:00
Air Canada nejspíše nepřevezme své dva první objednané stroje A340-500, které měly být dodány již tento měsíc. Podle některých informací jsou stroje nabízeny jiným aeroliniím, mezi něž patří například Emirates nebo South African Airways.
30.11.-0001 00:00
Turkmenistan Airlines objednaly další dva letouny B717-200 s dodáním v roce 2004. Aerolinie již provozují tři stroje tohoto typu společně se třemi letadly B737-300 a čtyřmi B757-200. Letouny budou v úpravě pro 120 cestujících. Kontrakt mezi oběma stranami byl podepsán 16. května v Ašchabátu.
30.11.-0001 00:00
American Airlines přidají 16 sedadel do svých letounů typu A300 a 12 sedadel do letounů B757. Stroje v této konfiguraci budou létat hlavně na linkách využívaných turisty, kteří si kupují zlevněné letenky.
30.11.-0001 00:00
Podle informací německého tisku jedna koncern TUI s Airbusem a Boeingem o objednávce až 60 letadel. Koncern chce omladit a sjednotit flotily svých šesti charterových aerolinií.
30.11.-0001 00:00
Fly Ghana Limited jsou nové aerolinie, které by měly být řízeny společností bmi British Midland a jež by po spojení s Ghana Airways měly vytvořit New Ghana Airways. Bmi plánují nasadit svůj letoun A330-200 na linku Accra - Londýn - New York a letouny F100 na regionální spoje.
30.11.-0001 00:00
Eva Air převzaly první jejich letoun typu A330-200. Do konce roku 2005 má společnost převzít ještě dalších devět strojů tohoto typu.
30.11.-0001 00:00
Navzdory změnám ve vlastnictví si společnost Lauda Air Italy zachová své jméno i logo. Společnost v listopadu tohoto roku převezme první stroj A330-200. Druhý bude následovat v červenci 2004, respektive třetí v říjnu 2004. Letouny budou vybaveny motory Rolls Royce Trent 700 a nahradí ve flotile společnosti stroje B767-300ER.
30.11.-0001 00:00
Aer Lingus ruší lety na trase Dublin - Cork. Společnost v letním období provozovala na této trase tři lety týdně, v zimě pak dva. Linku plánují převzít jiné soukromé aerolinie Aer Arann.
30.11.-0001 00:00
Finnair požádal kompetentní úřady o povolení využití jeho estonské dceřinné společnosti Aero Airlines pro provozování některých domácích linek ve Finsku. Aero Airlines budou používat letouny, které jim dříve poskytl Finnair. Výhodu estonské společnosti jsou především nižší náklady ve srovnání s finským národním dopravcem.