30.11.-0001 00:00
Air Lib dostaly další šanci, neboť mohou operovat pod svou licencí do 9. ledna 2003. Do stejného data však musí splatit i 90 miliónů euro, které si vypůjčily od francouzského státu. Tato společnost, ale tehdy ještě pod názvem Air Liberté, stála před krachem již v roce 1996, kdy ji zachránil kapitálový vstup British Airways.
30.11.-0001 00:00
Americký úřad ATSB odmítl poskytnout United Airlines, a společnost tak bude nucena požádat o ochranu před věřiteli. Zdroje blízké společnosti již potvrdily, že společnost jedná s několika bankami o finančním pokrytí provozu pod tzv. Chapter 11.
30.11.-0001 00:00
Swiss Sun je nová charterová pobočka Swiss International Air Lines, která má od dubna příštího roku operovat se čtyřmi Airbusy A320. K založení nové společnosti bylo přistoupeno proto, aby došlo ke zřetelnému oddělení charterové přepravy od služeb mateřské společnosti.
30.11.-0001 00:00
Israir požádal americký úřad DoT o povolení k provozování letů Tel Aviv - New York. Pokud obdrží povolení bude od 15. června 2003 provozovat tři lety týdně s letounem B767-300 pronajatým od ILFC.
30.11.-0001 00:00
Virgin Blue oznámily podpis smlouvy, jejíž součástí je pevná objednávka 10 letounů B737NG s dodávkou v průběhu období mezi srpnem 2003 a srpnem 2004. Dalších 40 strojů bude dodáno v průběhu 10 let, přičemž datum dodávky bude stanoveno později.
30.11.-0001 00:00
Afghánské aerolinie Ariana plánují otevření pravidelných linek do Číny a Ruska. Zvažovanými destinacemi jsou Urumqi v Číně a Moskva.
30.11.-0001 00:00
Aeromexico získalo na sedm let na leasing devět letounů B737-700 od společnosti ILFC. Letouny mají být dodány mezi čtvrtým čtvrtletím 2003 a čvrtým čtvrtletím roku 2004.
30.11.-0001 00:00
Wind Jet je název nové nízkonákladové aerolinie, která by měla operovat ze Sicílie na vnitroitalských linkách. Zahájení provozu je plánováno na květen, společnost by měla létat se čtyřmi Boeingy 737-400. Zakladatelem aerolinie je holding Finaria, která mj. provozuje supermarkety, hotely a restaurace.
30.11.-0001 00:00
Ryanair plánuje uzemnit Buzz na celý měsíc duben. Během této doby má proběhnout reorganizace společnosti. Poté, co Ryanair seznámí se svými plány věřitele a zaměstnance, padne rozhodnutí, zda Buzz vůbec ještě znovu začne létat. Pokud ano, bude létat jen s osmi letouny - 6 B737 a dva Bae-146 a jeho letový řád bude chudší o 12 destinací. Na těch zbývajících pak má dojít ke zdvojnásobení kapacity při o polovinu nižších cenách letenek.
30.11.-0001 00:00
Air Berlin, který tento týden přebírá poslední objednaný letoun B737, plánuje rozšíření své flotily o dalších 40 letadel. Rozhovory s výrobci Boeing Company a Airbus SAS by měly začít ještě v dubnu či květnu tohoto roku. Společnost nyní létá s 38 stroji B737.