3250


30.11.-0001 00:00
Nové libyjské aerolinie Afriquiyah otevřely ve čtvrtek 17. ledna novou linku z Tripolisu do Ouagadougou, hlavního města Burkina Faso. Spoj je prozatím provozován 1x týdně Boeingem 737.


30.11.-0001 00:00
China Eastern Airlines nakoupí od Airbusu 30 – 50 nových letadel. Investice do nových letadel by měla dosáhnout výše 1,45 mld. USD, což by mělo odpovídat 30 letadlům Airbus A320.


30.11.-0001 00:00
Libyan Arab Airlines po jedenácti letech obnovily linku z Tripolisu do Paříže. Spoj je provozován dvakrát týdně Airbusem A300.


30.11.-0001 00:00
Nigeria Airways zahájily 2. dubna provoz na lince Lagos – New York. Spoj je prozatím provozován dvakrát týdně s pronajatým Boeingem 747.


30.11.-0001 00:00
Nový britský nízkotarifový přepravce Euro Direct plánuje zakoupení 10 - 12 Boeingů 737-300.


30.11.-0001 00:00
Společnost BWIA chce ještě v tomto roce otevřít pravidelnou linku do Amsterdamu.


30.11.-0001 00:00
Virgin Atlantic Airways zastavují 12. srpna lety do Indie. Provozovaly 2 lety týdně mezi Londýnem - Heathrow a Bombají. Lety byly provozovány ve spolupráci s Air India. Naopak British Airways chtějí do roku 2010 takřka zdvojnásobit lety do této země.


30.11.-0001 00:00
United Airlines se stále potácí v potížích. Do 16. září by měly znovu předložit návrh na státní garanci ve výši 1,8 miliardy dolarů. K tomu ovšem musí získat ústupky od svých zaměstnanců, po nichž požadují ústupky ohledně jejich platů. To se jim ale zjevně nedaří, jelikož piloti označili požadavky za "zcela nepřijatelné" a dohoda není na obzoru ani s dalším personálem. Společnost tak zatím dává za pravdu předpovědi předpokládající, že se na podzim úchýlí k ochraně před věřiteli.


30.11.-0001 00:00
JAL - Japan Air Lines a JAS - Japan Air System představí 18. září svou novou společnou image zahrnující i nové barvy letounů. Společnosti se nedávno rozhodly o vytvoření holdingu, který bude konkurovat jejich dosavadním soupeřům, tedy hlavně společnosti ANA.


30.11.-0001 00:00
Navzdory všem těžkostem byly United Airlines v měsíci září nejspolehlivější ve své historii. 89,22% všech odletů odletělo do 14 minut od původního plánu. Společnost uskutečnila 99,66% všech plánovaných letů a podíl letů jež odstartovaly přesně na čas byl 79,63%. Pro ilustraci každý zrušený let stojí společnost průměrně 7 000 dolarů a jedna minuta zpoždění 43.