30.11.-0001 00:00
Od 6. července zastavuje Styrian Spirit provoz na linkách Linz - Dusseldorf a Linz - Frankfurt.
30.11.-0001 00:00
Singapore Airlines podle všeho znovu zvažují vstup na trh vnitrostátních australských linek, kde zatím fungují pouze dvě aerolinie. Společnost uvedla, že je přesvědčena, že tamější trh je schopen podpořit třetího dopravce, ale ke svým budoucím záměrům nepodala žádné další informace.
30.11.-0001 00:00
Air Botnia budou od 26. října létat nově mezi Helsinkami a Ženevou. Linka bude provozována denně stroji Avro RJ82
30.11.-0001 00:00
Thajská vláda navrhla, aby společnost Angel Air byla převzata Bangkok Airways. Vedení Bangkok Airways se ovšem k takovémuto kroku staví odmítavě. Angel Air byly nuceny zastavit provoz na počátku roku 2002 kvůli neustále narůstajícím dluhům.
30.11.-0001 00:00
Phoenix Airlines vykonaly 13. srpna svůj první mezinárodní let a to na lince Dubai - Salalah.
30.11.-0001 00:00
Qantas ustanovil krizovou komisi, která má za úkol vyřešit chronické zpožďování letů těchto aerolinií. Podle dosavadních údajů v posledních měsících pouze 37 % letů odletělo během tří minut od plánovaného startu. Do 15 minut odstartovalo o něco méně než 70 %. Díky množícím se stížnostem australské úřady uvažují zavedení povinnosti pravidelně publikovat statistiky týkající se této problematiky.
30.11.-0001 00:00
Bangkok Airways vidí svoji budoucnost z velké části na čínském trhu. Společnost hodlá každý rok otevírat v tomto státě nové destinace. Naposledy se před pár dny stal třetím nalétávaným městem těchto aerolinií Guilin, kam se bude létat dvakrát týdně. Guilin se vyznačuje krásnou přírodou, která každý rok přiláká až deset miliónů turistů.
30.11.-0001 00:00
Brazilský TAM pronajala formou wet-leasingu dva své Airbusy A330-200 společnosti Etihad Airways na dobu tří měsíců.
30.11.-0001 00:00
Hawaiian Air převezmou 15. března druhý Boeing 717 (N476HA).
30.11.-0001 00:00
Reorganizace letecké dopravy v Číně pravděpodobně začala: China Eastern by měla převzít společnosti China Northwest a China Yunnan, s China Southern by měly být sloučeny menší aerolinie China Northern a China Xinjiang. Národní společnost Air China měla podle plánů čínského vedení pohltit China Southwest, později údajně i CNAC - Zheijang Airlines.