30.11.-0001 00:00
Boeing 757-200 Ethiopian Airlines, jež letěl na trase Addis Abeba - Tel Aviv s 54 cestujícími převážně izraelského původu, byl donucen přistát na odlehlém letišti v izraelské pouště, kde byli všichni cestující zkontrolováni a až poté mohli pokračovat dále. Důvodem je pro Izrael nepřijatelná úroveň zabezpečení letiště v Addis Abebě. Izrael vyzval své občany, aby nenavštěvovali státy Keňa, Etiopie, Eritrea a JAR z důvodu možných dalších teroristických útoků.
30.11.-0001 00:00
Airbus Industrie ztrácí zákazníky pro svůj letoun A318. Z objednávky 12 kusů, kterou učinily British Airways v říjnu 1999, nezbyl ani jeden stroj. V dubnu 2002 bylo totiž šest objednávek přeměněno na letoun A321 a dvě zrušeny. Nyní převedla společnost na stejný typ letadla i zbylých šest objednaných A318. Podobně učinil i EgyptAir, jež převedl pět A318 na pět A320.
30.11.-0001 00:00
Od 9. ledna Armenian Airlines nebudou smět používat ruský vzdušný prostor. Kvůli narůstajícím dluhům společnosti za navigační a přistávací poplatky o tom rozhodlo ruské ministerstvo dopravy.
30.11.-0001 00:00
Northwest Airlines představí svůj první letoun A330 -300 na transatlantických linkách již na podzim tohoto roku. Společnost v roce 2003 převezme celkem 6 letounů tohoto typu z celkových 24 objednaných.
30.11.-0001 00:00
Malaysia Airlines jsou blízko uzavření leasingu na tři letouny A330-200. Ty by se k nim měly dostat skrze mateřskou společnost PMB, která je získá též na leasing od ILFC. Letadla byla v minulosti provozována VG Airlines á původně létala pro Sabenu. Malaysia je plánuje nasadit na linky vedoucí do Číny, Indie a Singapúru.
30.11.-0001 00:00
Indian Airlines konečně oznámila své rozhodnutí objednat 43 letounů A319, A320 a A321. Vše musí však ještě dostat zelenou od indické vlády.
30.11.-0001 00:00
Air China s okamžitou platností zastavily své lety do Kuvajtu, kam létaly jednou týdně s mezipřistáním v Karachi.
30.11.-0001 00:00
Sarajevské mezinárodní letiště má před sebou rušnou sezónu. Na konci března a začátku dubna dojde k navýšení frekvence letů Malévu směřujících do Budapešti a letů Austrian Airlines do Vídně. Poprvé se zde také představí SAS s letouny B737-600.
30.11.-0001 00:00
Japan Airlines se během tří příštích let chystají propustit až 3 600 členů pozemního personálu formou předčasného důchodu či rekvalifikace. Propouštění se týká výhradně Japonska. Společnost se tak snaží v budoucnosti docílit lepších hospodářských výsledků, neboť nyní oznámila, že její zisk za fiskální rok 2002 bude asi 68 miliónů dolarů, což je o dvě třetiny méně, než bylo původně očekáváno.
30.11.-0001 00:00
United Airlines předpokládají ztrátu za první čtvrtletí roku 2003 ve výši 877 miliónů dolarů. Společnost také poprvé veřejně prohlásila, že likvidace je vzdálená možnost. Okolnosti společnosti nepřejí, neboť její rezervace na mezinárodní lety díky hrozbě války v Iráku zaznamenaly 40 % propad.