30.11.-0001 00:00
Už měsíc trvá spolupráce LOTu a bmi na linkách mezi Polskem a Velkou Británií. LOT dříve spolupracoval s British Airways, ale spolu s avizovaným vstupem do Star Alliance společnost vyměnila partnera. V nové dohodě jsou zahrnuty linky mezi Varšavou a Londýnem -Heathrow a Gatwick s dalšími společnými lety za tato letiště do Krakova, Belfastu a Glasgow.
30.11.-0001 00:00
Poslední obchodní let stroje Concorde společnosti Air France se uskuteční 31. května na trase z New Yorku (JFK) do Paříže. Téhož dne společnost vypraví ještě lokální let, který vzlétne a přistane také na pařížském letišti Charlese de Gaulla. Čtyři stroje tohoto typu poté budou umístěny do muzeí v Le Bourget (Paříž), Toulouse, Washingtonu a Stutgartu nebo Sao Paulu. Pátý stroj, který nyní prochází rozsáhlou revizí tzv. D-check, by měl být podle dosavadních plánů sešrotován. Vznikla už ovšem opozice, která požaduje, aby tento stroj byl umístěn přímo na letišti Roissy jako "strážce brány."
30.11.-0001 00:00
bmi 1. června 2003 obnoví lety na lince Manchester - Washington. Létat se bude denně kromě úterý s letounem A330-200, který se v brzké době vrátí z pronájmu u South African Airways.
30.11.-0001 00:00
PIA – Pakistan International Airlines představí na palubách svých letadel novou třídu Economy Plus. Nový produkt bude zaveden jak na vnitrostátních tak mezinárodních spojích společnosti.
30.11.-0001 00:00
Qantas Airways zruší lety na trase Sydney - Singapúr - Řím. Tato linka je ještě stále provozována dvakrát týdně s letouny B747. Podle některých informací se společnost zajímala o přestěhování svých aktivit na letiště Miláno - Malpensa, jejíž provozovatel však stále drží ochrannou ruku nad společností Alitalia, která drží velké množství nevyužitých slotů pro transkontinentální linky. Není proto vyloučeno, že to bude právě Alitalia, která obnoví pravidelné spojení Itálie a Austrálie.
30.11.-0001 00:00
Richard Branson se i nadále snaží dostat stroje Concorde do flotily Virgin Atlantic Airways. Za každé letadlo již nenabízí pouze jednu libru ale jeden milión liber. Nutno podotknout, že je to částka, jež je zhlediska hodnoty letounů směšná a současný provozovatel této pětice letounů British Airways také stále opakují jen jediné. Ani jeden Concorde není naprodej.
30.11.-0001 00:00
Spojení Evropy s Dálným východem se postupně obnovuje. Od 1. srpna se vrací China Southern Airlines na linku Peking - Amsterdam. Spoj bude provozován dvakrát týdně s letouny B777-200. Od stejného dne pak obnovují provoz na lince Vídeň - Peking i Austrian Airlines. Ty budou létat třikrát týdně se stroji A340-200.
30.11.-0001 00:00
Hongkongská společnost Dragonair plánuje v polovině září zahájit pravidelné nákladní lety do Mnichova. Cargo divize prodělává v posledních době prudký rozmach, zatímco v přepravě osob zaznamenala společnost kvůli epidemii plicního viru SARS prudký propad, přeprava nákladu prudce rostla. Pravidelné nákladní linky do Amsterdamu, Dubaje, Manchesteru, Osaky, Šanghaje, Tchajpej a Xiamenu obsluhuje trojice Boeingů 747-300F, do roku 2007 by měl počet nákladních boeingů vzrůst až na sedm.
30.11.-0001 00:00
22. července převzaly Qantas Airways jeden letoun B737-838, který obdržel registraci VH-VXS a jméno Sv. Helena. Dále pak společnost 30.7. převzala stroj B747-438ER, který nyní nosí registarci VH-OEJ.
30.11.-0001 00:00
Qantas Airways oznámily velké změny ve společnosti, které by jí měly během tří let ušetřit každoročně až jednu miliardu australských dolarů. Plán spočívá v rozdělení společnosti na jednotlivé části, z nichž každá bude zajištovat určitou část činnosti společnosti.